تحلیل بیتکوین چیست ؟

۴ بازديد

 تحلیل بیتکوین

تحلیل بیتکوین

 

تحلیل بیتکوین چیست؟ و ما می خواهیم چه چیزی به دست آوریم؟ در این مقاله سعی می کنیم به صورت تخصصی راجع به تحلیل بیتکوین بپردازیم. مواردی که در این مقاله آورده شده : علاوه بر توضیحات بیتکوین و روش های تحلیل بیتکوین و غیره ، پیش بینی روزانه نمودار قیمت تحلیل بیتکوین هم بررسی می کنیم. این نمودار تحلیل بیتکوین به صورت آپدیت روزانه قرار می گیرد. با ما همره باشید تا از تحلیل های بیتکوین به روز شده آگاه باشید.

تحلیل بیتکوین امروز

 

تحلیل بیتکوین - آکادمی رمزگشا

تحلیل بیتکوین – آکادمی رمزگشا

 

تحلیل بیتکوین - تحلیل نمودار بیتکوین

تحلیل بیتکوین – تحلیل نمودار بیتکوین

بیت کوین بعد از حرکت نزولی که تا سطح 18510تتر داشته ، حرکتی صعودی تا محدوده 19500 انجام داد و در این ناحیه انتظار ادامه روند نزولی مارکت بیشتر از ادامه حرکت صعودی بود که در ادامه به بررسی آن میپردازیم :

از ساعت 17و 40 دقیقه ( به وقت تهران ) تاریخ 8 سپتامبر ( 17 شهریور ) بعد از سخنرانی آقای پاول رییس بانک مرکزی آمریکا ، و کامل شدن حرکت پرایس اکشنی در چارت شاخص دلار ( شکست خط روند و پولبک ) ، حرکتی در بازارهای مالی جهانی و مخصوصا بیت کوین شروع شد و این ارز پس از عبورپرقدرت از سطح 19500و در ادامه عبور از ناحیه 20500ـ 20800 و تثبیت بالای آن سیگنال هایی بابت اینکه حرکتی صعودی تایید نشده در بازار شروع شود صادر شد .

از ساعت 12 و 30 دقیقه ( به وقت تهران ) تاریخ 9 سپتامبر ( 18 شهریور) روند حرکتی ببیت کوین نسبت به شاخص دلار حرکتی متفاوت شده و در حالی که شاخص دلار تا پایان بسته شدن بازار فارکس حرکتی به سمت قدرت گرفتن دلار بوده ولیکن بیت کوین در جهت آن حرکت نکرده و این موضوع نوعی واگرایی در بازار است که میتواند در آینده نشانه هایی از یک حرکت صعودی به بازار دهد که برای تایید آن لازم است به نکات زیر توجه کنیم .

سطح 21300 ـ21500 برای بیت کوین از ارزش بالایی برخوردار است که اگر در تایم فریم 4 ساعته بالای آن تثبیت نماید میتواند به ناحیه مهم 21750ـ 22500 ورود نماید ، این ناحیه برای بازار بسیار مهم است ( خصوصا سطح 22200تتر ) ، در صورتی که قیمت در تایم فریم 4 ساعته بالای آن تثبیت نماید ، بازار کاملا صعودی شده و اهداف بالاتری را در ادامه خواهیم داشت که اولین مقاومت سطح 23500 خواهد بود.

در صورت عدم تثبیت بالای این ناحیه احتمال برگشت رو به پایین دوباره پابرجا خواهد بود . که در روزهای آینده با توجه به حرکت بازار به بررسی دوباره میپردازیم .

تحلیلگر : محسن برزگر

19 شهریور ، 10 سپتامبر

تحلیل بیتکوین چیست؟

تحلیل بیتکوین به معنای بررسی نمودار قیمت / زمان این ارزدیجیتال است و هدف آن پیش بینی رفتار بازار است. شما نمودار 11 ساله بیتکوین را در اختیار دارید و می توانید به صورت 24 ساعته در طول هفته به تحلیل آن بپردازید. تحلیل بیتکوین از دو جهت مختلف بررسی می شود ، بعد اول آن یک ویو کلی از بازار آن و بعد دوم آن برای پیش بینی روزانه قیمت آن به دست می آید.

تحلیل بیتکوین در بازه زمانی هفتگی نشان دهنده روند نزولی و افت قیمت آن است. بنابراین زمان معیار تعیین کننده در پیش بینی روزانه تحلیل قیمت بیت کوین است. بدین گونه یک تریدر یا تحلیلگر در ابتدا باید بازه زمانی خود را برای سرمایه گذاری در بیتکوین تعیین کنند . به صورت کلی:

کسانی که در بازه زمانی روزانه یا هفتگی در بیتکوین سرمایه گذاری می کنند، به عنوان افرادی نوسان گیر شناخته می شوند و در مدت زمان کوتاه تحلیل می کنند.

کسانی که در بازه های زمانی چند هفته تا چند ماه در بیتکوین سرمایه گذاری می کنند، تریدرها یا معامله گران میان مدت هستند و از روش های تحلیل بیت کوین در میان مدت استفاده می کنند.

دسته ای از افرادی که در بازه زمانی چند ساله در بیتکوین سرمایه گذاری می کنند، به سرمایه گذاران بلند مدت معروف هستند و از روش های تحلیل بیت کوین در مدت زمان طولانی استفاده می کنند.

 

تحلیل بیت کوین - تحلیل بیت کوین روزانه

تحلیل قیمت بیتکوین

اگر با بازار رمز ارزها آشنا هستید و با هدف کسب سود ، خرید و فروش بیتکوین انجام می دهید ، حتما در جریان هستید که بیتکوین یک دارایی پر نوسان است و قیمت آن می تواند به صورت ناگهانی و بر خلاف جهت پیش بینی ها حرکت می کند. کار یک تحلیلگر به این صورت است که، برای انجام معاملات خود یک استراتژی برمی گزیند و از ابزارهای تحلیل تکنیکال برای پیش بینی بازار استفاده می کند.

شما می توانید به صورت روزانه تحلیل های ارزدیجیتال و تحلیل های فارکس رمزگشا را مشاهده کنید و همسو با بازار جهانی به معاملات خود بپردازید.

خرید بیت کوین بدون ترید یا تحلیل

همانطور که در مورد ضرورت تحلیل بیتکوین بیان کردیم. اکنون شما خود می دانید که مسلط شدن در روش های بیتکوین تا چقدر می تواند در سرمایه گذاری ارزدیجیتال موثر باشد. حالا می خواهیم خرید بیتکوین بدون تحلیل را بررسی کنیم.

در حالت اول به کمک تحلیل ها و سیگنال های دیگران که در گروه ها و کانال های تلگرام به مراتب و جود دارند ، صورت می گیرد. این حالت خرید بیتکوین بدون تحلیل و با تکیه بر تحلیل ها و سیگنال های دیگران روش مخربی است که به زودی کلیه سرمایه تان را نابود خواهد کرد. افرادی که با قراردادهای معتبر اقدام به ارائه مشاوره های سرمایه گذاری می کنند که موقعیت انها نسبت به تحلیل فروش های تلگرامی متفاوت است. مشاوره سرمایه گذاری یه شغل رایج و معروف در جهان است. ولی تحلیل فروش کسی است که خود از روش های تحلیل بیتکوین به جایی نرسیده و هدفشان دریافت سود از بی دانشی دیگران است.

اینگونه افراد یا هیچ تجربه ای در زمینه تحلیل بیتکوین نداشته اند و صرفا تحلیل های بعضی از کانالها و افراد را کپی می کنند و یا به کمک مبتدی ترین روش ها و حتی شانسی ، تحلیلی ارائه می دهند که با تکیه بر این دو حالت سرمایه خود را بر باد داده اید.

در حالت دوم نیز خرید بیت کوین بدون هیج ترید و تحلیلی و به دید بلند مدت صورت می گیرد. در این حالت که خرید بیت کوین بدون تحلیل و برای بازه های بلند مدت صورت میگیرد، از یک تحلیل جامع استفاده می شود. زمانی که بیتکوین تازه به وجود آمده بود، اغلب افراد مبنی بر این نگرش بودند که بیتکوین به زودی ارزش بالایی پیدا می کند بر این اساس مقداری بیت کوین خریداری و از آن نگهداری کردند. این استراتژی در دید اول بدون تحلیل صورت می گیرد ولی در واقع از یک روش تحلیلی در بازه بلند مدت منشا گرفته ، بنابراین خیلی ها این روش را پیش گرفته اند.

 

رمزارز بیت کوین

 

تحلیل بیتکوین چقدر می تونه برای ما سود آور باشه؟

بیتکوین اولین و بهترین رمزارز به صورت جهانی شناخته شده است. این رمزارز تا کنون افراد زیادی را ثروتمند کرده است. هم اکنون هم اکثر افراد با هدف میلیاردر شدن ، پا به عرصه بیت کوین می گذارند و توسط تکنیک های متفاوتی برای کسب سود اقدام می کنند.

افرادی که قصد سرمایه گذاری رمزدیجیتال دارند ، اغلب یا از دانش خود و میزان آشنایی که با تحلیلها دارند ، یا از علم و دانش افراد دیگر در سایت ها و گروههای سیگنال دهی استفاده می کنند.

آیا تحلیل قیمت بیتکوین امری ضروریست؟

آموزش تحلیل بیت کوین نگرش بهتری در مورد آینده بازار را به شما می دهد. کسب آموزش تحلیل بیت کوین امر ضروری برای تمام کسانی است که قصد ورود به بازار بیت کوین را دارند. حتی افرادی که با هدف سرمایه گذاری در مدت زمان طولانی وارد بازار بیت کوین می شوند نیز با کسب آگاهی می توانند سرمایه گذاری خود را بهبود بخشند و وضعیت بهتری برای خود ایجاد کنند.

 

تکنیک های ارزدیجیتال بیت کوین

انواع روشهای تحلیل بیتکوین

به طور کلی معامله گران یا تریدرها برای تحلیل قیمت بیتکوین از روش های زیر استفاده می کنند.

  • برترین روش های تحلیل بیتکوین
  • تحلیل تکنیکال technical analysis
  • تحلیل فاندامنتال fundamental analysis
  • تحلیل آنچینonchain
  • تحلیل بیتکوین در زمان خبر

برترین روش های تحلیل بیتکوین :

تحلیل بیتکوین با روش های متفاوتی انجام می شود. هر چند گروه بندی این روش ها و تکنیک ها در دو گروه اصلی است ولی با این حال با آشنایی روش های تحلیل بیتکوین متوجه خواهید شد که هزاران تکنیک و روش مختلف می توانید بیاموزید. همچنین شما نیز می توانید به عنوان یک تحلیلگر با کسب آگاهی و تجربه ، قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید. به طور کلی روش های تحلیل بیتکوین به دو گروه اصلی فاندامنتال و تکنیکال تقسیم می شوند.

توجه کنید که هر کدام از روش های تحلیل بیتکوین دارای اهمیت بوده و مزیت های خاص خود را دارند. لزومی ندارد شما فقط از یک روش بهره بگیرید. حتی معامله گرانی هستند که روش های مختلف را با هم ادغام کرده و و بهترین روش را برای فیلتر کردن معاملات اشتباه به کار می گیرند. برگزیدن بهترین روش تحلیل بیتکوین به عوامل متعددی وابسته است:

در رتبه اول باید بدانید که روشی که برگزیده اید با شخصیت رفتاری شما در بازار بیتکوین مطابقت دارد یا نه. به طور مثال اگر به دنبال سیگنال های زیادی در بازار هستید ، باید از تکنیک هایی استفاده کنید که سیگنال های زیادی برایتان خلق می کنند و اگر به دنبال سیگنال های کمتر ولی با دقت بالاتر و پرقدرت هستید ، باید دنبال روش های علمی و بروز باشید.

میزان درصد موفقیت یک روش ، عامل مهمی در انتخاب بهترین تکنیک های تحلیل بیتکوین است. هرچقدر میزان درصد موفقیت یک تکنیک در زمان گذشته بازار بالاتر باشد ، بیشتر می توان روی آن مانور داد.

همچنین نکته حائز اهمیتی که در تکنیک های تحلیل بیتکوین وجود دارد این است که اکثر افراد سراغ تکنیک های جادویی ای را می گیرند که در مدت زمان کوتاهی میلیون ها دلار پول بازدهی داشته باشد. ولی در حقیقت این روش ها ساخته ذهن تحلیلگرها هستند و هیچ تکنیک معجزه آسا و حیرت انگیزی وجود ندارد. بنابراین باید یادآوری کنیم که نباید دنبال هزینه های بالا جهت خرید استراتژی های تحلیلگران بروید. هم اکنون بازار انباشته از اندیکاتورهایی است که با هزینه بالا به فروش می رسند. اندیکاتورها نیزهر کدام مزایا و معایب خود را دارند ولی هیچ اندیکاتور حیرت انگیزی وجود ندارد.

تحلیل بیت کوین - آکادمی رمزگشا

 

تحلیل تکنیکال Technical analysis

تحلیل تکنیکال بر اساس قیمت ها ، روند قبلی بازار و حجم معاملات صورت می گیرد. از اصلی ترین روش های تحلیل بیتکوین روش تحلیل تکنیکال است.

اگر در ابتدای راه آموزش روش های تحلیل بیتکوین هستید ، حتما باید با روش تکنیکالی آغاز کنید. این روش رویه بسیار ساده ای دارد و روش های خیلی زیادی در آن به کار می رود. بنابراین شما می توانید خیلی راحت با آموزش این روش ها و به کمک پلتفرم های رایگان شروع به تحلیل نمودار قیمت بیتکوین کنید.

تکنیکال با جواب دادن به سوالات زیر برای تحلیل بیتکوین به کمک شما می آید:

  • نمودار قیمت تا کجا می تواند به جریان نزولی یا صعودی خود ادامه دهد؟
  • هدف های قیمتی بیت کوین شامل چه اعدادی هستند؟
  • برای سرمایه گذاری در بیتکوین ، بهترین ناحیه برای ورود به ابزار ، چه قیمتی است؟
  • در زمان ورود به بازار کدام ناحیه به واسطه ی رسیدن قیمت به آن ، به معنی اشتباه بودن تحلیل بیت کوین است؟

به همین دلیل است که تحلیل تکنیکال یکی از برترین تکنیک های تحلیل بیتکوین است. دانش تکنیکال بدون هیچ اطلاعات اضافی، صرفا نیاز به نمودار قیمت بیتکوین دارد. از این رو هر کسی با حداقل منابع اطلاعاتی می تواند از آن استفاده کند.

 تحلیل تکنیکال

نکات اساسی دانش تکنیکال برای تحلیل بیت کوین به صورت زیر هستند:

  • بر اساس گذشته قیمت بازار می توانیم آینده بازار را پیش بینی کنیم.
  • قیمت ها در سه نوع صعودی ، نزولی .و خنثی جا به جا می شوند.
  • قیمت ها از گذشته بازار الگو می گیرند.

 

تحلیل فاندامنتال fundamental analysis

دومین روش تحلیل های بیت کوین ، تحلیل با استفاده از ابزار فانتامنتال است. تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی بر اساس اقتصاد ، اخبار و وضعیت جامعه صورت می گیرد. تحلیل گر توسط اخبار و اطلاع از طریقه ی تاثیر آنها برقیمت ارزدیجیتال ، شروع به پیش بینی بازار می کند. این روش احتیاجی به ابزارهای زیادی ندارد. این روش احتیاج به تجربه بالایی دارد و در صورتی که با دقت پیش نرود ، امکان دارد با اشتباهات زیادی مواجه شوید و در معاملاتتان خطا صورت گیرد.

دقت داشته باشید که این تکنیک در تحلیل بیت کوین برای اشخاصی که مبتدی هستند پیچیده می باشد. بنابراین اگر تازه کار هستید، توصیه می کنیم در ابتدا از روش تکنیکال استفاده کنید و سپس با به دست آوردن تجربه اقدام به استفاده از روش های فاندامنتالی کنید.

به طور مثال ایجاد اختلال در شبکه بیتکوین و یا سایر رمزارزها ، می تواند یک خبر بد باشد و قیمت آنها را پایین آورد. بنابراین آگاه بودن از چنین اخباری می تواند در تحلیل بیتکوین و پیش بینی قیمت تاثیر داشته باشد.

 

 تحلیل فاندامنتال

تحلیل بیتکوین به صورت ترکیبی از دو روش قبل :

افراد متخصص و باتجربه می توانند از دو روش قبلی در تحلیل بیت کوین استفاده کنند. این روش باعث می شود هم قدرت تحلیلی افزایش یابد و هم خطای تحلیلها فیلتر شوند. روش ترکیبی به این صورت است که تحلیلگر در ابتدا توسط روش های بروز وعالی تکنیکالی شروع به تحلیل و پیش بینی قیمت بیتکوین می کند و بعد در اخبار به دنبال تاییدیه آنها می گردد. چنانچه اخبار نتیجه تحلیل انجام شده را تایید کند، بدیهی است که تحلیل درست بوده است.

با این همه استفاده روش ترکیبی اغلب به این سادگی نیست و بعضی مواقع لازم است که افراد دقت بالایی داشته باشند. به دلیل اینکه بازار ارزدیجیتال طوری است که ناظر اخبار ساختگی زیادی در آن هستیم.

یکی از موارد چالش های مهم این اخبار دامپ و پامپ هایی است که روزانه شاهد آن هستیم ، البته در بیتکوین کمتر اتفاق می افتد. منتشر کردن اخبار تقلبی و از قبل ساخته و هماهنگ شده سبب بالا رفتن قیمت ارزهای دیجیتال در ساعتهای محدود می شود. ولی با رد شدن این اخبار، افزایش قیمت با همان سرعت پایین می آید وبه جای اول خود برمی گردد.

در این میان کسانی که فقط از روش فاندامنتال استفاده کرده باشند و از روش تکنیکالی استفاده نکرده باشند، با ضررهای زیادی مواجه می شوند و امکان دارد کلیه سرمایه خود را تلف کنند، خصوصا اگر از ضریب اهرمی در معامله خود استفاده کنند. بنابراین باید با دقت زیادی از روش ترکیبی استفاده کنید.

تحلیل آنچین on chain

تحلیل آنچین بر پایه اطلاعات درون شبکه بلاکچین صورت می گیرد. و یک ابزار بسیار قدرتمند برای تحلیل و بررسی فعالیت های صورت گرفته در شبکه است.

تریدرها و سرمایه گذاران به صورت دلخواه و بر اساس ویژگی های شخصیتی خود یکی از این روشها را در تحلیل بازار به کار می برند. همچنین بعضی از تریدرها از سه روش کمک می گیرند تا بتوانند یک تحلیل دقیق تری به دست آورند و معاملات خود را با دقت بالایی انجام دهند.

تحلیل بیتکوین در زمان خبر:

موقع انتشار اخبار مرتبط به بیتکوین چه کار کنیم؟ و چطور می توانیم در آن موقع به کسب سود بپردازیم؟

اغلب افرادی که تجربه کمی دارند، در چنین زمانی به کاربران پیشنهاد می کنند که هم جهت با جریان حرکت قیمت وارد بازار شده و دارایی زیادی را در آن سرمایه گذاری کنند. همچنین آنها به کاربران خود پیشنهاد می کنند که بعد از دریافت سود بلافاصله از بازار خارج شوند. ولی این پیشنهادها تقریبا می تواند روشی برای تلف کردن سرمایه ها باشد و یا در بازه زمان کوتاهی تحلیلگر متضرر شود. بنابراین در چنین مواقعی باید تکنیک های خاصی برای تحلیل بیت کوین به کار برد و به دور از هیجانات اقدام به معامله کنید.

یکی از روش ها هم جهت شدن با بازار بعد از تعیین کامل جریان حرکت بیتکوین است. این تکنیک ها و روش ها اغلب برای اسکالپرها یا افراد نوسان گیر و و معامله گران کوتاه مدت تشریح شده است و افرادی که به دنبال نگه داری بیت کوین هستند، احتیاجی به مطلع شدن از این روش ها نیز نخواهند داشت.

 

 تحلیل در زمان خبر

عموما در مواقع اخبار مهم ، بیت کوین با افزایش قیمت مواجه می شود. کاربران زیادی سرمایه زیادی را در مدت زمان کوتاهی وارد بازار بیت کوین می کنند که سبب افزایش خیلی بالای تقاضا شده و این جریان قیمت را خیلی افزایش می دهد. اکثر این کاربران اسکالپرهایی هستند که در مدت زمان کمی وارد بازار شده اند. ولی این تریدها بعد از دریافت سود مورد نظر، بلافاصله از بازار بیرون می روند و موجب اصلاح قیمت می شوند.

در حقیقت قیمت با یک شوک مثبت و بعد با یک اصلاح مواجه شود و سپس به رویه خود ادامه می دهد. آنالیزور باید با استفاده از ترکیب این تکنیک با روش های موجود در روش تکنیکال اقدام به انتخاب بهترین نقطه ورود به بازارکند و در جای صحیح از ادامه جریان صعودی قیمت بیتکوین سود به دست آورد.

هرچند این روش امکان دارد مانع دریافت سودهای زیاد در بازه کوتاه مدت برای کاربران باشد، ولی دو مزیت مهم در پی خواهد داشت. در رده اول سرمایه کاربران را از ضررهای چشمگیر دور می کند و علاوه بر آن سبب کسب سود قابل ملاحظه ای می شود.

پیش نیاز روش های تحلیل بیت کوین :

می خواهیم بدانیم برای تحلیل بیت کوین و پیش بینی قیمت آن ، احتیاج به چه پیش نیازهایی داریم. پیش نیازهای زیادی برای تحلیل بیتکوین نیاز نیست و اکثر آنها به صورت رایگان در دسترس قرار می گیرند.

در مرحله اول شما به نمودار قیمت بیتکوین ، سایت و آژانس خبری که خبرهای مربوط به بیت کوین را به صورت دقیق و کامل اظهار می کند ، احتیاج دارید. توسط این دو ابزار مقدار قابل توجهی از پیش نیازتان تامین می شود و دیگر با مسئله حیاتی مواجه نخواهید شد.

برای دستیابی به نمودار قیمت بیت کوین هم می توانید از سایتهای مختلفی استفاده کنید. برای این منظور هم می توانید از سایتهای داخلی و هم سایت های خارجی کمک بگیرید و احتیاجی به پرداخت کردن هزینه ای ندارید.

اگرچه بیشتر سایتها دارای نسخه پولی هستند که ویژگی های بیشتری در اختیارتان قرار می دهد، که برای تحلیل بیتکوین احتیاج زیادی به آنها نیست. شما می توانید توسط نسخه رایگان تحلیل خود را انجام دهید. در گام بعدی احتیاج به تسلط ابزارهای مورد نیاز در هر کدام از تکنیک های تحلیل بیت کوین دارید.

پیش نیاز تحلیل تکنیکال قیمت بیتکوین:

تحلیل تکنیکال قیمت بیتکوین توسط نمودار کندل استیک،اندیکاتورها و ابزارهای مشخصی انجام می شود که برای استفاده ازآن ها احتیاج به سایت و برنامه ی مختص آن را دارید که دسترسی به این بازارها را ایجاد می کند. هم اکنون کلی سایت داخلی و خارجی بدین منظور قرار گرفته، که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

پیش نیاز تحلیل فاندامنتال قیمت بیتکوین:

برای تحلیل فاندامنتال قیمت بیت کوین، در ابتدا شما احتیاج به اخبار روزانه درمورد ارزدیجیتال دارید. همچنین بهتر است از سایتهای خارجی معتبر و مرجع استفاده کنید.

تحلیل ارزدیجیتال

برترین تکنیک از روش های تحلیل بیتکوین:

در این بخش می خواهیم یکی از بزرگترین دغدغه های افراد را بررسی کنیم. اکثر افرادی که برای اولین بار ورود می کنند و با تحلیل های نادرست، متضرر می شوند، بر این باور هستند که روش تحلیل آنها اشتباه بوده که برای آنها سودی در پی نداشته است. در این قضیه که اکثر روش های تحلیلی کیفیت مورد نیاز را ندارند، تردیدی نیست.

ولی استفاده از روش های تحلیلی پرکاربرد، عموما نتیجه خوبی در پی دارند. به طور میانگین اگر روش تحلیلی مورد استفاده، 60 تا 70 درصد شما را به تحلیل های درست نزدیک می کند، بنابراین شما می توانید آن را به عنوان یک روش تحلیلی سودآور در نظر بگیرید. وگرنه باید به دنبال تغییر روش تحلیلی خود باشید.

ولی در اکثر مواقع مشکل از روش تحلیل بیتکوین نیست و بلکه خود تحلیلگر نتوانسته به درستی شرایط بازار را چک کند. تحلیل فاندامنتال و تحیل تکنیکال با وجود روش های ساده ای که دارند، احتیاج به دقت بالایی داشته و با درنظر نگرفتن یک فاکتور امکان دارد کل تحلیل کاربر را زیر سوال رود پس اگر با دقت به تمامی تکنیکهای تحلیل بیتکوین احاطه نداشته باشید ، امکان دارد پیش بینی شما برعکس بازار شود.

برای مشاهده تحلیلهای روزانه تحلیل ارزدیجیتال و تحلیل فارکس را مشاهده کنید.

 

شرکت رمزگشا روزانه تحلیل هایی در زمینه ی ارز دیجیتال و همچنین فارکس در اختیار شما می‌گذارد. ما در تلاش هستیم تا اطلاعات و دانایی شما را در زمینه ی تحلیل و در کل ارز دیجیتال بالاتر ببریم . برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به قسمت مقالات سایت بروید و یا روی این نوشته کلیک کنید !

منابع سایت

cryptopotato.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.